Főoldal

Szyelo Prána energiagyógyász és Kristály terapeuta vagyok 

 

256130_1749110095261_1343919_o.jpg

 

Szeretném veletek a munkámat meg osztani, és írásaimban szeretném rögzíteni a csodálatos hivatásom eredményeit, hogy meg ismerhessétek a Prána energia gyógyász

at csodálatos létezését, hogy az emberiség arányait nézve, nagyon sok a megbetegedett ember. Minden embert kínoz valami állapot, ami miatt szenved. A meg betegedések kezdeti tünetei a lélekben kezdődnek, majd a romboló energiák az emberi aurába be hatolva tovább rombolják az állapotot ami fizikai megbetegedésekben nyilvánul meg. Ezt az oldalt azért hoztam létre hogy segíthessem az emberiség szenvedéseit csillapítani, valamint tanácsokkal láthassam el a hozzám forduló emberek sokaságát. Öt éve foglalkozom a Spirituális élet rejtelmeivel. Számos emberen segítettem már. Bele értve a családomat, a férjemet, gyermekeimet, a közeli rokonságtól kezdve a barátokig és ismerősökig. Sokan voltak hitetlenek akik csak úgy betoppantak az életembe, mégis meglepetten tapasztalták meg gyógyításaim valódiságát. Mára már nem csak hobbimmá vált a gyógyítás hanem szerves életem részévé az-az életem központjává nőtte ki magát, régebbi hivatásomat felváltotta a Prána gyógyítás és az emberek megsegítése. Saját vállalkozást és Holisztikus Gyógyászati Stúdiót hoztam létre ki épült a pácienseim köre és a napi megélhetésem is a sikeres gyógyításaimnak az Univerzumnak és Mestereimnek köszönhetem akiktől megtanulhattam az ősi technikát alkalmazni.